Ik kan ze niet meer op de arm nemen...

7 oktober 2017

Vlak voor het eind van de spetterende afscheidsavond van Waardhuizen kwam de app met het nieuws van de ontmoeting met moeder Edleuza. Een vriendin van Mariana, een dochter -halfzus voor Job&Geert- had over de radio gehoord dat we naar moeder op zoek waren. Moeder Edleuza zei dat ze altijd heeft gehoopt dat ze 'de tweeling' zou terug zien. Ze ziet uit naar de ontmoeting. Maar, zegt ze, ik kan ze niet meer op de arm nemen, ik wil ze tegelijk in een grote omhelzing omarmen. Er zijn ook twee broers, Edson en Luciano. Ook een zus: Dileu. Maar zij woont ver weg in Sao Paulo. Ook is er een oma van 92 jaar, die vlakbij moeder (haar dochter dus) woont. We zijn Ivonete en haar vriendin Valdenice erg dankbaar, zij hebben zich hiervoor ingezet. En onze Marja Bijsma, die we in 1985 in Brazilië leerde kennen. Ze werd onze vriendin. En ook nu zal ze in Brazilië zijn. Zij onderhoudt de contacten, vertaalt alle mails en apps, en straks is ze degene die alle emoties tweetalig zal proberen te verwoorden. Dank je wel, Marja!!

1. Marja 2:
    Lekker puh, marja 1
  2. Dick Jim en Hanneke:
    7 oktober 2017
    Dit ontroerende nieuws hebben we niet met droge ogen kunnen lezen...
  3. Joice:
    7 oktober 2017
    Wat bijzonder dat jullie ze allemaal hebben gevonden! Wens jullie een hele mooie reis en ben benieuwd naar de ontmoetingen. Liefs, Joice
  4. Joke:
    tranen.............
  5. Jenny:
    7 oktober 2017
    O wat heftig allemaal.Wat een emoties! En de reis moet nog gaan beginnen.
    Wat fijn dat we zo met jullie kunnen meeleven en een beetje met jullie mogen meereizen.
    Ons gebed voor jullie is dat het een mooie reis mag worden met bijzondere ontmoetingen.
    Jullie krijgen er een hele familie erbij!
  6. Gert en Janny:
    7 oktober 2017
    we weten even niets te zeggen
  7. Gert en Janny:
    7 oktober 2017
    wat ontroerend, even geen woorden
  8. Willeke:
    Heel ontroerend!!
  9. Marja:
    7 oktober 2017
    Ben zo blij Marja 2, dat ik dit mag meemaken en voor jullie allemaal iets kan doen!