Een lieve zus, stoere broers en trotse oomzeggers

17 oktober 2017

Edson, José, Luciano en Mariana willen graag -maar gaan dan wat schuchter en stijfjes- op de foto. Ze blijven er om vragen -Mariana maakt een reeks selfies...- en zie je de gelijkenissen...? De neefjes zoeken direct en spontaan 't spel. (Helaas zijn de hierbij horende fotoos niet apart hieronder terecht gekomen, ze zitten gemengd in het fotobestand van gister... We gaan vandaag nog een keer terug, voor een feestelijke BBQ als afscheid. We sliepen een nacht in Garanhus, het dorp waar moeder woont is op 20 km afstand: Paranatama)

1. Willeke:
    Gaaf!!
    We kijken uit naar de foto's!
    Geniet nog maar intens van elkaar en de bbq en sterkte met afscheid nemen.....
    X wil en henri
  2. Jenny:
    17 oktober 2017
    Schitterend zo leuk om de foto,s te bekijken en je ziet zoveel gelijkenissen met Job en Geert.
    Wat zal het afscheid moeilijk zijn.
    Hele fijne vakantie nog en sterkte met alle nieuwe indrukken en emoties. Liefs xxx
  3. Dick Jim en Hanneke:
    Grande abraço!
    XXXXX
  4. Vera Menezes:
    18 oktober 2017
    Zo gaaf om te zien hoe zij op elkaar lijken. Wat bijzonder allemaal. Gods wegen zijn prachtig! Een fijne vakantie verder samen!
  5. De Brandsen:
    18 oktober 2017
    Wat ontzettend bijzonder!! En wat spreekt er een liefde uit de foto’s en de verhalen!!! Hele dikke kus van ons allen!!
  6. Scherffjes bruchem:
    19 oktober 2017
    Gefeliciteerd! Hoezo familie?
  7. Hans en Anja:
    19 oktober 2017
    Lieve buurtjes,
    We vinden het heel bijzonder om jullie te mogen volgen in deze mooie reis op zoek naar de roets van jullie jongens. Heel ontroerend en de foto's zeggen genoeg.
    Geniet de laatste week met elkaar en een goede reis terug.
    Groetjes Hans en Anja
  8. Jacq:
    20 oktober 2017
    Wat ontzettend bijzonder is dit allemaal. Geen woorden voor. Nu alles indrukken laten bezinken. Super mooi dat we dit met jullie mogen meebeleven. Fijne vakantie verder. Dikke kus voor jullie van ons.