Is dit je zwembroek?

10 oktober 2017

Is dit je zwembroek?, hoor ik vanuit onze slaapkamer. Marja is aan het pakken. En ze herkent dus niet mijn zwembroek. Hoe lang is het geleden dat we samen hebben gezwommen.... Begin september lag ik zelf nog in de troebele en kille Noordzee. Maar als het gaat om de heldere en warme Oceaan, dan gaan we dus weer ns samen te water. Jullie begrijpen: het geboortedorp van Job en Geert ligt  -fraai!- aan de Oceaan. Prachtig palmenstrand en iets uit de kust ligt een schitterend koraalrif. Vandaar de naam: São José da Coroa Grande. Het ligt 120 km onder de grote stad in het noord-oosten: Recife. Donderdag vliegen we op Recife. We zijn dan twee nachten in Olinda, de oude hollandse kolonistenstad. Zaterdag gaan we naar Maragogi, ook een fraaie kustplaats 20 km onder Sao JosedCG. We logeren daar een kleine week in een appartement. Maandag en Dinsdag hopen we de familie te ontmoeten, in een dorp vlakbij Garanhus, 200 km landinwaarts. We zoeken daar voor een nacht een hotelletje. Na de spannende eerste week proberen we ons te ontspannen met een rustige reis van een week langs de kust naar Salvador, de braziliaanse swingstad. Vandaar vliegen we terug. We hebben er zo'n zin in!!

1. Dick Jim en Hanneke:
    Wij gaan mee!!
  2. Dick Jim en Hanneke:
    10 oktober 2017
    En vergeet niet je accordeon mee te nemen!
  3. Scherffjes bruchem:
    11 oktober 2017
    Goede reis, veel plezier en mooie ontmoetingen toegewenst van de scherffjes uit bruchem
  4. Wil en Trista Scherff en kids:
    11 oktober 2017
    Heel veel plezier! Geniet van deze prachtige reis, elkaar en de mooie ontmoetingen!
  5. Jenny:
    11 oktober 2017
    Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het avontuur in Brazilië beginnen. Wat zal het jullie allemaal brengen! Spannend is het zeker.Goede reis.
    Ga met God en Hij zal met jullie zijn.
  6. Dick Jim en Hanneke:
    11 oktober 2017
    Nu is het echt bijna zover...
    Alle goeds lieverds!!
    Boa viagem!
    Beijos XXXXX
  7. Jaap en Geertje Post:
    12 oktober 2017
    wij wensen jullie een goede vlucht. Een fijne reis/vakantie met mooie en bijzondere ontmoetingen. Geniet ervan. Gods zegen toegewenst, grt Jaap en Geertje Post