de verloren vader hoopt z'n zoons te vinden in de kerk

11 oktober 2017

Vandaag kwam een foto van de biologische vader van Job & Geert. Hij meldt zich nadrukkelijk. Maar er zijn hier wat reserves... Ik vertelde eerder van zijn dubieuze rol bij de geboorte van de tweeling. Hij had gehoord dat we komende zondagmorgen de kerkdienst van de Igreja Reformada willen bezoeken in Sao José. In 1985 zaten we daar onder het gehoor van ds Piet Meijer. We zijn toen gastvrij ontvangen, en we draaiden een paar week mee met het drukke gemeentelijke leven. De vader staat niet bekend als een kerkganger. Maar nu heeft hij een kerkbezoek aangekondigd. Daar wil hij zijn zoons ontmoeten. Is er een betere ontmoetingsplek? Intussen staan hier de koffers gepakt. Morgenochtend stappen we om zes voor negen op de bus, in Utrecht nemen we de trein. De vlucht is om tien over half twee. Gaan jullie mee?

1. Joke:
    11 oktober 2017
    wij gaan mee!!! goeie reis! ga met God. kus
  2. Willeke:
    Hele goede reis!!
    Met veel moois! Spannend, morgen gaat het van start! En wij mogen een klein beetje meereizen....
    Liefs,Willeke
  3. Jaap en Geertje Post:
    12 oktober 2017
    Een goede en behouden reis, allen, en dat jullie ook weer behouden terug mogen komen. God de Here zegene jullie deze spannende reis.
    De fam J. Post Hedel
  4. Jan en Hendrika:
    12 oktober 2017
    Zeker wat een avontuur, geniet met elkaar ondanks al het spannends wat te wachten staat en zoals we zondag mochten horen ga met God en Hij zal met jullie zijn.
    Dikke kus van ons